Jaha då var det fredag igen..

Just nu känner jag mig som en unken disktrasa, min lägenhet är full med damm och det är minst 1000 saker framme överallt! Jag borde vara på partyhumör då det är fredag men nu önskar jag bara att bygg gubbarna ska försvinna så jag får städa iordning efter dem, det är ju inte ovanligt att män skräpar ner!

Nu ligger jag och kollar på tv sen blir det städning och laga middag, det blir en supermiddag då jag ska göra matlådor för några dagar. På menyn står kyckling med bulgur, sallad och tzatziki. Det kommer säkert få mig på bättre humör! :)


Ikväll har jag inga planer, men jag har en tv, en skön soffa och lite naturgodis. Det är inte så pjåkigt!
Ha en soft kväll
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0