Lite planer..

Eftersom jag sliter som en dåre nu på MAVA så måste jag planera in nått roligt som gör att tiden går lite fortare :)
Närmast blir på onsdag då jag är ledig och ska nog ut på stan med Jennifer, börjar 14.30 på torsdagen så nån drink ska jag ta!
Sen blir det jobb hela helgen igen men nästa vecka lugnar det ner sig.
Nu på söndag börjar Katrineholms veckan och under veckan som kommer,  kommer det vara en massa roligt här i byn!
Ser framemot helgen då det är Kajrocken och Öltält, ska försöka dra ihop nått här hos mig innan och sen gå ner på stan och kolla läget. Behöver en partyhelg!

Nu kollar jag på film och väntar på raringen, börjar 14.30 imorgon så jag ska sova ut och sen ska jag nog ner på stan och handla lite cider inför onsdagen. Funderar på att kolla in den nya körskolan och kanske anmäla mig till att iaf börja plugga lite körkortsteori, det är dags att börja nu!

Ha en bra kväll
kram




Någon som är sugen på att hänga med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0