Nu väntar jag på min babe

Har varit ledig idag men jag känner mig tröttare nu än när jag har jobbat. Renoveringen av badrummet har snott all min energi men nu slipper jag dem i 2 dagar, det kommer vara helt underbart!

Idag har jag lagat mat, städat, diskat och nu sitter jag och kollar på Criminal Minds.
Väntar på att Micke ska komma hem så han kan följa med mig ner till källaren för att borsta tänderna och sen ska vi bara umgås. Det är lite tråkigt att vara själv hemma och det blir inte bättre av att man är mörkrädd..

Det har inte varit den roligaste fredagen idag, men varje gång jag tänker på hur jobbigt det är räknar jag dagarna tills vi åker till Bulgarien! 28 DAGAR KVAR! :)


Vårt hotell i Sunny Beach! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0