Onsdag

Idag är jag äntligen ledig! Jag trodde att jag skulle bryta ihop igår på jobbet när det vart kaos, mitt humör var inte att leka med och jag kände mig bara arg och trött. Jag snackade om mitt schema med en kollega och hon tyckte synd om mig! Om 1 vecka lugnar det ner sig men jag har fortfarande tors-sön kvar och jag hoppas att jag orkar. Migränen gör inte det enklare heller..

Men idag ska jag bara njuta av att vara ledig! Först ska jag ner på stan med raringen och sen hem till lägenheten och städa lite, Jonna & Jennifer kommer förbi ikväll för lite drinkar och vattenpipa :)
Sen ska vi ut och kolla läget på stan, ska bli kul att komma ut lite!


Nu ska jag väcka raringen och fixa lite frukost.
Hoppas det slutar regna också men jag kan ju alltid ta regnjackan och stövlarna ner på stan!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0