Snart är mina 3 dagars ledighet slut...

Men vilken rolig helg jag har haft! :D
Först kräftskivan i fredags som var grym, härligt folk, god mat och en massa dricka! Det kändes verkligen som om alla hade kul, vi rökte vattenpipa och alla va på topp! :)
Igår var det dags för Kajrocken och innan det var jag hemma och bara tog det lugnt, städade lite i lägenheten och sen på kvällen gick jag hem till Macke för lite förfest, där var det också trevligt folk och kvällen vart soft. Kollade in Becky Sharp innan jag vandrade hem och käkade en vildsvinskebab på vägen, väldigt gott!

Idag är det en mys-söndag, kom nyligen hem från stan där jag träffade Sabina för lite mat/fika. Innan vi käkade handlade vi på Jysk och nu har jag fräscha lakan och nya örngott :)

Snart ska jag börja tömma badrummet på grejer, imorgon börjar 4 veckors tortyr då badrummet ska renoveras så det blir inge dusch eller toalettbesök! Jag kommer bli galen! Får springa ner till källaren och sen duscha på jobbet :(
Men jag hoppas att vi får ett superfint badrum sen, då ska jag köpa nytt duschdraperi, nå hylla och matchande hanndukar!

Nu ska jag vila och sen sätta igång..
Ha en mysig söndag :)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0