Snart dags för loppis :)

Jag kom precis in från en långpromenad med Rex, handlade lite frukost och nu laddar jag inför loppmarknaden! :)
Ska ner om en stund och sätta lite priser, då har man ju chansen att kolla lite extra och kanske gömma undan nått som man själv vill ha! haha man måste ju vara smart..

Senare ikväll vid halv6 åker jag tillbaka till Kholm igen, imorgon ska jag börja tidigt så det kan vara skönt att vila sig lite efter allt fyndande, jag hoppas verkligen att jag hittar en massa fina saker! jag har ju tjatat om det här i flera månader!

Snart ska jag göra iordning mig men först lite bus med skrutthunden, han har hittat en meganalle som han ska ta livet av..

Ha en bra dag allesammans :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0