Torsdag

Det är kokhett ute! Jag var nere på stan en snabbis för att köpa mer pajformar och nytt puder, lyckades ha ner det i golvet..
Idag kör jag kvällspasset på MAVA och jag hoppas att kvällen går fort, det känns som om jag är inne på reservbatteriet och huvudet är fortfarande tungt efter migränen igår. Men jag ska nog bita ihop för jag vet att sen är jag ledig i 3 dagar! Det känns helt ljuvligt att vara ledig så länge! Jag behöver verkligen vila nu..

Imorgon har jag 1000 saker att göra, fixa pajerna, kolla så jag har allt inför kvällen, hitta nått att ha på mig och sen försöka vila nånstans där mellan, kvällen spenderas hos Jespers föräldrar och det ska bli så kul med kräftskiva!

Nu ska jag fixa lite i lägenheten och sen äta lite lunch för att sen röra mig mot jobbet.
Ha en bra dag allesammans! :)
kram


Funderar på klädvalet till imorgon..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0