En Julia-dag

Det låter kanske dumt men äntligen är julhelgen över! Jag har jobbat hela helgen på MAVA och det har varit rätt kämpigt, dåliga patienter men även bättre patienter som varit ledsna över att behövt fira julen på sjukhuset. Det tar en hel del energi från en att hela tiden passa upp, vara med och stötta och lugna folk som mår dåligt så idag har jag bestämt mig för att ha en Julia-dag :)
Ska åka in till Norrköping för att kolla in rean och bara strosa runt på egen hand, tycker det är rätt skönt att få åka iväg själv och göra allt i sin egna takt. Ska försöka hitta nå sushiställe! Senare ikväll blir det en tur till Willys för att handla, sen tvätta och resten av kvällen ska jag spendera vid tv:n. Måste plocka iordning julklapparna som ligger framme och sen bara njuta av min lediga dag :)

Nu ska jag kila, hoppas ni får en härlig måndag!
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0