HappyHappy!

Jag känner mig glad idag och har nästan fjärilar i magen! Ska hem till mina föräldrar för att fira jul, äta god mat, klä granen, mysa med Rex och bråka med mina bröder. Har saknat dem alla massor och jag har inte haft julkänsla förens nu så det ska bli toppen att komma dit och det är pyntat och fixat inför julen :)
Hoppas bara att tågen går som de ska, först blir det Syd och sen byte till Nykvarn.

Blir borta fram till torsdag kväll och imorgon ska jag in till Södertälje för att handla de sista julklapparna :)
Senare ska jag träffa Sandra som jag också har saknat massor! Det har nästan blivit en tradition att vi träffas innan eller vid jul!

Nu ska jag krama min babe lite och sen går jag ner till tåget.

Ha det så bra allesammans! :)

kram

Julgranen 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0