Idag vill jag bara ligga framför tv:n

Det är fredag och man borde ju känna sig taggad och glad över att ha en ledig helg framför sig men just nu känner jag mig som en zombie. Skulle träffat Sabina idag och myst men jag är inge roligt sällskap då jag vaknade med migrän och feber, en trist kombination! Så jag ska hålla mig hemma, vila,  dricka glögg och mumsa på lussebullar. Behöver handla lite då vårt kylskåp är tomt och jag är sugen på tacos så det blir nog kvällens middag.

Micke ligger i soffan och är så söt,  sover som en stock. Jag levde tydligen rövare inatt och pratade i sömnen om allt möjligt. Det är kanske därför jag känner mig helt slut i kroppen och huvudet.

Nu ska jag försöka komma ur morgonrocken och hitta något att göra, först ska jag krama min sömntuta lite.

Ha en härlig fredag!
kram


Underbara Rex som vilar hemma hos mamma&pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0