Inte riktigt 100..

Jag känner mig riktigt seg, sådär feberseg som man blir innan man åker på en rejäl förkylning.
Som tur är har jag ingen feber så jag ska snart till jobbet och köra kvällspasset.  Får vila imorgon då jag är ledig och sen städa och tvätta. Får se om jag får med mig babe ner på stan för lite fika/lunch :)

Igår var det väldigt mysigt i Sthlm :)
Det var visserligen iskallt men man vart varm när man gick in i alla butiker. Hittade den röda blusen och strumpbyxorna från Gina och sen julklappar till mamma, pappa och lillebror. Åt på kungshallen och köpte sen munkar som vi mumsade på när vi väntade på tåget hemåt.
Det var inge strul med vårt tåg så vi kom hem hela och rena vid halv 9.

Nu ska jag göra iordning matlådan och sen lite lunch.
Ha en bra kväll
kram


Fin julgran inne på NK

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0