Måndag! :)

Igår låg jag i soffan och var sur och irriterad över minsta lilla och jag kände mig mörbultad i kroppen fast jag inte gjort något ansträngande. Jobbade hela helgen men det var ovanligt lugn där så jag kunde inte riktigt skylla på det utan jag var bara allmänt jobbig!  Hatar när man känner sig sådär nere.

Måndagar är vanligtvis inte min favoritdag men jag har haft en riktigt bra dag idag! Jag vaknade utvilad och på bra humör, gjorde iordning frukost och sen städade i lägenheten. Efter all städning gick jag ner på stan för att kolla läget och det var skönt att komma ut lite. Handlade och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, vart så sugen på att laga mat så nu har jag klyftpotatis med färsbiffar och tzatziki som väntar :)

Resten av kvällen ska jag kolla på tv, slå in lite julklappar och sen fixa musik på min nya mobil.
Vill ta en rejäl promenad då jag varit lat och skippat Friskis men imorgon ska jag nog köra ett pass!

Nu är maten klar :)

Ha en bra kväll!
kram


Min nya mobil Nokia 2730



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0