Morgonrocksmys!

Jag sitter i min rosa morgonrock och funderar på att få i mig lite frukost. Mår ovanligt bra efter igår! :)
Vi satt ett gäng hos Jesper&Jennifer, drack, spelade spel och lyssnade på musik. Kände mig inte så peppad innan men det släppte. Klockan gick väldigt fort så vid tolvslaget gick vi neråt mot RIVA och där fick vi oss en överasskning! De hade byggt om undervåningen med en fräsch bardisk och ett dansgolv! Det fanns tillochmed en liten scen där jag o Lisa stod o skakade rumpa :D
Vi va där tills stängning och sen vart det pizza på Venezia!

Allt som allt vart det en skön kväll med härligt folk :)
Bilder finns på facebook!

Nu ska jag bara piggna till ordentligt, äta en brakfrukost och sen gå till jobbet.
Får hoppas att det är lugnt ikväll!
Mava personalen fick en ros i tidningen och det känns lite kul :)


Ha en bra lördag!

kram

Jag igår!

Frisyren sköter sig änsålänge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0