Onsdag!

Det känns som om den här dagen har varit lång! Jag gick upp vid halv6 för att sen gå till jobbet. Vi hade utbildningsdag mellan 7-11 och det handlade om vårt arbete i kemiska olyckor. Vi fick pröva tuffa dräkter som ska skydda oss mot kemiska, biologiska, radioaktiva och kärnkraftsämnen! Kände mig lagom kaxig i dräkten som liknade en rymdräkt. Vid halv 12 kom jag hem och jag var helt slut i kroppen så jag la mig i sängen och sov i 2 timmar, supermysigt när sängen redan var uppvärmd ^^
Sen har jag tränat och nu väntar jag på att vi ska åka och handla lite. Måste hitta en present till Jesper som fyller år imorgon!

Jag har även en massa annat att göra imorgon, ska försöka klippa mig, fika med Sabina :),  möta upp en kompis från Nykvarn, julmiddag med jobbet och sen bara ladda om inför fredagen då vi ska fira Jesper. Jag kommer ha fullt upp med allt men det är bara kul :)


Nu ska vi kila!


En bild på den tuffa dräkten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0