Alla Hjärtans Dag :)

Jag är tillbaka efter 2 nätter på IVA. Det har gått bra men natten till idag var verkligen tung, det va action hela natten och precis när man skulle hem så började alla bli sämre men jag hoppas att det vart lugnare under dagen..
Åkte från Nykvarn vid halv 12 idag och har inte sovit sen igårkväll så nu känner jag mig lite hyperaktiv men det är bra när jag snart ska plocka och göra lite fint i lägenheten :)
Träffade Jennifer på stan och handlade en present till raringen, nya nagellack som är fräscha till våren och sen en massa mat inför middagen. Jag ska prova att göra hembakad pizza och sen fromage och chokladpudding till efterätt :)  Det ska bli en riktig myskväll!

Men först ska jag lata mig i soffan en stund och kolla lite bloggar.
Men ha en toppenbra Alla Hjärtans Dag :)
kram


3 år och 11 månader idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0