Ambitions

Jag bröt ihop igår efter jobbet.
Hela dagen hade det varit mycket och när man inte kommit in i nå rutiner så kände jag mig mest ivägen och tafatt när jag inte visste vad jag skulle göra. Jag sprang runt och kollade alla saker 100 gånger och sen vågade jag inte sätta mig ner för då skulle jag säkert somna eller bli helt seg.
Det var några från Operation som frågade om jag va elev, då sjönk all min energi till en bottennivå och jag vart ledsen. Det vart inte bättre av att jag fick migrän och ont i magen..
Så jag mådde verkligen uselt när jag kom hem och bröt ihop på toan. Grät som ett litet barn och raringen kramade om mig och sa att allt skulle bli bra men jag kände mig sämst!


Jag vet att det tar tid att lära sig nya rutiner och så men jag försöker alltid satsa 100% när jag är på ett jobb men nu kommer jag inte orka, jag måste få ta allt lite lugnare och verkligen lära mig hur det funkar på UVA.

Idag ska jag träffa Jennifer och ta en sväng på stan och senare åker jag till Nykvarn. Jobbar på IVA lör-sön och jag behöver verkligen känna att jag gör nå nytta så det ska bli kul att jobba lite där. Saknar personalen mer än jag trodde att jag skulle göra. Det har alla blivit som mentorer för mig och jag behöver lite uppmuntran!

Nu är det Top Model!
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men gumman då =/

det kommer gå bättre när du får dina rutiner.

2010-02-19 @ 11:39:37
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

Jo jag hoppas det, men ibland behöver man braka ihop lite ^^ då kommer man tillbaka starkare!

2010-02-19 @ 12:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0