Dagens planer :)

God morgon!
Jag har inte riktigt vaknat än då jag hade tänkt sova en stund till men blev väckt av en väckarklocka, lite dumt att raringen inte själv vaknar utan fortsätter att sova medans jag förlorade min skönhetssömn..
Snart ska jag få i mig lite frukost och efter det ska jag dammsuga, tänkte att om jag städar idag så kanske det håller sig tills på söndag då jag kommer hem från jobbhelgen och att det är fint till Alla Hjärtans Dag :)
Senare ikväll ska vi träffa Jennifer & Jesper och det ska bli kul att skippa en kväll framför spisen. Jag är i nå svacka där jag inte orkar fixa en massa mat, igår vart det ravioli med vitlöksbröd, väldigt enkelt och billigt men kanske inte världens godaste..

Nu ska jag komma igång
Ha en bra dag :)
kram


Har fastnat för en riktig B-serie!
Is She Really Going out With Him?

Snygga tjejer som är tillsammans med riktiga idioter!
Kolla in 3:an



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0