Dags att sova..

Jag har suttit och kollat upp en massa drinkar nu under kvällen :)
Har gjort en liten recept, mat och drinkbok där jag skrivit upp några favoriter som kanske testas på lördag! Måste bara handla lite från systemet, det enda jag har i kylskåpet är rom, vodka och en cider. Det kommer man inte långt på!

Kolla in htpt://www.cocktailguiden.com Om du behöver lite tips på drinkar!

Annars har jag jobbat och det gick bra, börjar komma in i rutinerna och jag hoppas att resten av kollegorna är nöjda med mig såhär långt. Men jag måste erkänna att det ska bli riktigt skönt med en ledig helg! Lite shopping, fest och sen söndagsmys är vad jag har planerat :)

Nu ska jag sova, raringen är på jobbet och det är alltid lite läskigt att somna ensam i lägenheten. Men sen vid 01.00 smyger han nog ner brevid och värmer sig, min snygging <3

Godnatt på er!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0