Det snöar och snöar..

Min mamma som har världens bästa tålamod börjar tröttna på all snö nu och jag håller med. Jag vill ha värme och sol som bränner i nacken och lockar fram alla småfåglar...
Men man får nog vänta en månad eller två innan det börjar smälta så nu får man bara bita ihop och sätta på sig raggsockorna.

Jag har avklarat en natt på IVA och det gick bra, det var väldigt lugnt och jag hoppas att det blir lika lugnt inatt. Orkar inte med nå trauman eller vildingar. Berättade även för kollegorna om min nya karriär på Kullbergska och de vart glada för min skull! Det känns skönt :)

Imorgon åker jag hem igen och ska komma på nått sätt att fira Alla Hjärtans Dag, jag har 1000 idéer men vet inte vilken jag ska ta. Kanske fixar nå god mat och sen en ännu bättre efterrätt, ha den kan ni fundera på!

Nu ska jag hjälpa mamma med lite mat, det blir kyckling a lá Grekland!
Ha en bra lördag
kram


Hos mor och far i ett snöigt Nykvarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0