Efter 14 timmars jobb är man rätt seg!

Idag är jag ledig efter heldagen igår, allt som allt jobbade jag i 14 timmar! Det är nog den längsta arbetsdagen jag någonsin haft. Men det gick bra fram till att jag slutade för då kom det en massa trauma larm. Det var ju snöstorm igår och snorhalt på vägarna så jag tror att personalen fick slita natten till idag!

Nu har jag varit ute med Anna på en promenad och det var skönt, synd bara att solen kom fram precis när jag var hemma igen men det vart iaf en timme ute och jag var klädd som om jag skulle bo på Grönland eller nått, det är mycket kallare här än i Kholm! Sen om en stund ska jag lägga mig i soffan och slumra en timme eller två. Det är skönt att vila lite under dagen :)

Saknar min babe bara! <3
ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0