En riktigt bra dag!

Min hemlighet för dem som inte hajjat är att jag har varit på Kullbergska sjukhuset för att prata om ett framtida vikariat! :)

Intervjun på sjukhuset gick bra! Jag var ett nervvrak innan det var dags att möta chefen för operationsavdelningen, kände att jag svettades och att migränen var på gång. Men jag tog mig samman och gick upp till avdelningen för att kolla runt och snacka lite med personalen. Jag bytte om till Op kläder och fick gå runt på uppvaket, sterilen och operationsavdelningen :)
Först satte vi oss och gick igenom mitt CV och mina meriter och chefen tyckte att det lät väldigt bra, jag kände mig som en stolt tupp!
Jag va där i ca 1 timme och sen var det klart, på tisdag nästa vecka ska jag börja jobba på Uppvaket! :D
Trodde aldrig att jag skulle få jobb här i stan och ett tag kändes det fan omöjligt, men saker kan ändras fort och jag hoppas verkligen att jag fixar att jobba med allt nya nu! Det blir nå slags intro nå vecka eller två men sen ska jag få gå runt själv och som jag förstått så får jag ett vikariat så fort de har fått klart att de kan anställa mig :)

Jag är väldigt stolt över mig själv idag!
Jobbet firades med en fika med älskling på Hembagarns och det vart årets första semla, supergott! :)

Nu ska jag kolla på Top Model och bara ligga och slappa i soffan!
ha en bra dag
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0