Fredag 12/2

Jag tänkte sova ut ordentligt imorse men vaknade av att min mamma ringde och berättade att det var strul med tågen mot Sthlm. Nått tåg hade stannat mitt i skogen nånstans och folk hade fått evakuera..
Det känns bra att höra när jag ska åka in och jobba natt ikväll. Men jag tar nog ett tåg tidigare så har man mer tid på sig om något skulle strula..

Annars känns det som om jag börjar bli förkyld. Så jäkla dålig tajming nu när jag ska jobba 2 nätter och sen börja det nya jobbet här i Kholm på tisdag , men jag får kurera mig nu innan jag åker till Södertälje.

Sen på söndag kommer jag hem igen och ska försöka fixa lite mysigt i lägenheten och kanske baka nått gott. Raringen ska vara i Vingåker och repa men på kvällen får vi mysa lite extra :)

Nu ska jag vila en stund.
Ha en bra dag!
kram



Kommentarer
Postat av: jessica

fan va skön blogdesign du har :)^^

och du får bli friskare..:P

2010-02-12 @ 17:35:01
Postat av: julia

Tackar tackar :)

Ja detsamma, hoppas din axel blir bättre snart!

2010-02-12 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0