Fredag! :D

Det var riktigt skönt att sova ut ordentligt efter att gått upp 05.45 i 4 dagar! Har ätit en god frukost framför tv:n och snackar med Jennifer på msn :)
Snart ska vi ner på stan och kolla runt lite, känner att jag vill shoppa men jag får nog hålla i slantarna denna månad då lönen vart sådär, men ett besök på systemet, H&M och Åhlens blir det nog. Ska kolla efter ny hårfärg, alkohol till drinkarna imorgon och sen nå hudkräm. Men jag känner på mig att det kommer bli mer grejer ^^

Senare idag ska jag plocka undan lite saker, vi ska storstäda imorgon då det kommer folk hit redan på dagen! Då måste det se lite städat och fräscht ut.

Nu ska jag fixa till mig lite och kolla på Top Model :)
Ha en toppenbra dag!
kram


Ska göra iordning Betty imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0