God mat och "Det regnar köttbullar!" :)

Kom precis hem från Jennifer & Jesper efter att vi kollat på film och busat med katterna, det är kul att komma dit och möter en kelsjuk Sigge och en lite hemlig Tuffi som smyger på en :)
Innan vi hamnade hos dem så var vi nere och åt på Kolgrillen, ett nytt ställe som ligger mitt emot Palladium,  maten var verkligen supergod och priset va helt okej! 2 portioner med kycklingspett, sallad, pommes och dricka för 150 kr. Alla som gillar grillade spett måste gå dit :)
Vi gör om det snart,  kul att gå ut en vardag sådär!

Filmen " Det regnar köttbullar" va rolig.. Jag brukar vara emot såna supernya och animerade filmer men den här var bra! Snyggt gjord och kul med all mat,  tur att man va rätt mätt innan man kollade på den, annars skulle jag tömma kylskåpet nu haha..

Resten av kvällen/natten ska jag mysa med raringen och kolla på tv. Imorgon jobbar jag natt så jag ska försöka hålla mig vaken några timmar till så man hamnar i rätt tidsrytm..


Ha det bra!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0