Jag behöver lite pepp..

Idag ska vi ha en massa folk hos oss och bara ha kul. Men just nu känner jag mig inte så taggad.
Hatar när det blir tjafs över småsaker som städning och när man får ha tillgång till tv:n, så töntigt och slöseri på energi. Killarna ska snart komma och spela tv:spel, då går jag och Jennifer ner till Sushi Corner och äter och bara snackar skit. Det ska bli kul :)
Efter det går vi  hem till henne där vi fortsätter att fixa iordning oss inför kvällen och taggar lite. Vid 19 går vi hem till mig där förhoppningsvis killarna är klara med sitt spelande så jag får kolla på Melodifestivalen. Jag hoppas verkligen att det inte blir nå tjafs!

Sen får vi se hur kvällen blir :)
Jag hoppas den blir riktigt rolig och att den fortsätter så sen när vi drar ut, vill se lite folk och bara vara på topp!
Måste bestämma vad jag ska ha på mig, håret ska jag nog platta och sen dekorera mig med lite smycken, det blir nog fin fint!

Nu ska jag duscha och måla naglarna, hmm enkelt svarta eller lysande rosa?

Ha det bra!
kram


Lagom pigg eller vad? men jag var iaf glad! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0