Jag som bara skulle till systemet..

Jag har handlat lite grejer :D
Började inne på H&M och hittade 2 mysiga tröjor, hudcreme, lite smink och 2 sminkborstar. Sen vart det bolaget där jag handlade drinkmixers och cider. Har även köpt ny hårfärg som Jennifer ska hjälpa mig att fixa ikväll. Det kommer bli kul! Lite mer åt det röda hållet..spännade!
Vid halv 5 ska vi hem till raringens föräldrar och äta tacos, ska bli kul att snacka med hans mamma och driva med hans yngre bröder. De ska komma imorgon och bänka sig framför tv spel och vräka pizza, så jag måste varna dem om vad som händer om de stökar ner lägenheten!

Eter det ska jag och Jennifer träffas då våra grabbar jobbar, fixa mitt hår och sen bara softa.
Det blir en perfekt fredagskväll :)

Hoppas att det blir bra! annars gömmer jag mig under en hatt imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0