Kan det inte sluta snöa nu?

Jag har precis kommit ut ur bastun, mamma var gullig och satte igång den nu när det är så jävla kallt ute!
Mina fingrar va blåa när jag kom hem från jobbet!
Nu sitter jag här vid datorn med ruffsigt hår, nattlinne och en filt över mig. Jag är fortfarande frusen och det skulle inte förvåna mig om jag blir dunderförkyld nu lagom till nästa vecka..

Jobbet gick bra idag, det var lugnt hela dagen fram till jag skulle sluta, det är typiskt att något ska hända när det är en timme kvar tills man får åka hem :P men det gick bra och jag kör ett pass till imorgon, om jag ens kommer in med bussen..håll tummarna!

Sen till det stora problemet! Vad ska jag göra om tågen inte går till Kholm imorgon? Jag ska ju jobba igen på måndag kl 07.00 så jag måste ju komma hem och hinna sova lite innan jag ska vara på plats på UVA. Känner mig rätt nervös om det skulle bli förseningar eller inställda tåg :(
Men men, det ordnar sig nog, är det tågkaos så är det tågkaos över hela Sverige så folk måste förstå om det blir förseningar till jobbet m.m.

Snart är det melodifestivalen och jag ser framemot att höra Darin :P
Ha en bra kväll och håll er inne i värmen!
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0