Mätt och belåten :)

Har precis ätit makaroner och bacon med ostsås, precis lagom enkelt för en soft söndagskväll :)
Raringen ligger och sover i soffan brevid och jag kollar på The Hills, så mycket intriger! haha men jag gillar det ändå, efter det kommer The City. Söndagar är min tv:dag så vid 19 börjar Project Runway och sen ska jag väcka sömntutan så han kan fixa så vi kan se på Shutter Island. Den verkar spännande..

Har tänt lite ljus och ska snart krypa ner under en mysig filt , bara jag inte somnar för då blir det jobbigt att sova sen. Ska ju upp tidigt imorgon men det är några timmar kvar av den här dagen så jag ska bara njuta nu och kolla på tv!
Ha en mysig kväll :)
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0