Nu så!

Jag har verkligen inte haft ork att uppdatera men nu ska det bli bättring! :)
Det har gått 2 dagar på det nya jobbet på UVA här i Katrineholm och det har gått väldigt bra! Det är rätt stora skillnader mellan UVA här och UVA  på Södertälje sjukhus så det är en massa nytt att lära sig. Det är 40-50 nya kollegor, ett nytt sjukhus och nya rutiner som man måste pränta in i skallen och när jag väl kommer hem är jag helt slut. Men jag trivs bra och jag vet att allt kommer kännas bättre och roligare när man kan lite mer :)

Mitt schema kommer bli varierande mellan dagspass och kvällspass mån-tors, varannan fredag är det utbildningsdag resten är jag ledig plus ledig alla helger! Det är fan lyx! Men jag ska försöka klämma in några pass på IVA så jag drygar ut lönen lite men det känns ändå skönt att man kan ha en hel helg ledig och kanske göra nått extra kul :)

Nu börjar magen kurra så jag ska göra iordning min grymt goda kräftpasta!

Ha en bra kväll :)
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0