Ojdå!

Kollade precis min internetbank och det ekar tomt nu, tur att det snart är lön men jag börjar undra vart alla mina pengar tar vägen! Varje månad försöker jag ha en budget men den räcker inte ens till det mest nödvändiga. Jag har inte shoppat speciellt mycket den här månaden heller då jag skulle försöka att " dra ner" på det ordentligt..
Jag skulle behöva snubbarna från Lyxfällan för att försöka strukturera upp alla pengar lite. Eller man kan kanske boka tid på banken och låta dem göra en budget åt en? det vore ju guld värt!
Sen vill jag ju gärna se att mina sparpengar växer för varje månad men det går väldigt långsamt just nu..

Annars har jag haft en bra kväll på jobbet, det var lite att göra mellan 12-17 men efter vart det lugnt. Satt ner med kollegorna och fick höra skräckhistorier om hur det var på sjukhuset kring 70-talet och det kan man jämnföra med skräckfilmer där man ser hur patienter sitter i bajs och är allmänt galna :P
Tur att man jobbar inom vården nu iaf, fast det kan vara illa nu så kan det alltid bli värre!

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon och slutar vid 17.


Är dessutom sugen på att färga håret, det börjar se lite slitet och tråkigt ut. Är sugen på nått röd/brunt
Gillar den här färgen men det krävs säkert en massa olika färger men jag ska kolla efter nått liknande :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Precis som för mig, dom berätta om att det brukar soöka i de gamla adelningarna där nu det är omklädningsrum och att ibland ser dom dörrar öppnas och stängas...det var min första kväll och jag fick sluta tidigare och byta om ensam...rekord på kanske 3min :D

2010-02-24 @ 11:01:45
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

haha de skrämde upp mig rejält, fick flashbacks från alla möjliga skräckfilmer :P

Inte ens den fasta personalen går ner i källaren! då måste det ju vara nått på gång där nere haha

2010-02-24 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0