Schlagerkväll?

Är tillbaka i Katrineholm och det började med att lägenheten var stökig så jag vart lite irriterad, skällde lite och nu har vi städat hela dagen så det är fint igen. Jag tänker inte låta det se ut som en ungkarlslya! haha

Ikväll är det dags att kicka igång Melodifestivalen :)
Jag brukar vara rätt snabb med att bunkra upp med en massa godis, chips o dricka för att sen sitta och gnälla som ett schlagerproffs men jag känner inget sånt sug ikväll...
Är trött efter dagarna på IVA, det har varit full rulle alla dagar och det tar all min energi så nu är jag rätt slutkörd och behöver en lugn kväll. Raring ska iväg till SanMarino sen så jag får sitta själv men det kan vara skönt att få lägenheten för sig själv.

Snart ska vi iväg och handla lite gott inför kvällen. Funderar på att baka ihop en blåbärspaj, har en massa blåbär som tar plats i frysen och det är bättre med paj än massa godis och chips.

Sen nå middag kan ju vara bra. Får se vad vi hittar när vi handlar.

Ha en bra kväll
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0