Seg uppdatering..

Jag har inte haft nå ork till att skriva, inget har hänt heller förutom att jag jobbat arslet av mig på IVA. Idag blir det den sista kvällen för den här veckan och nu längtar jag hem till badkaret och min raring. En vecka känns som evigheter när man börjat vänja sig med att bo ihop!
Alla kvällar som jag jobbat har det varit fullt ös och jag hoppas att det blir lite lugnare ikväll då jag måste gå tidigare för att hinna med pendeln till syd där tåget mot Kholm går. Snön får hålla sig undan för nu vill jag komma hem till lägenheten. Om jag inte hör av mig på några dagar så sitter jag väl fast ute i skogen nånstans med ett insnöat tåg..

Sen i helgen vet jag inte vad som händer, vore mysigt med en filmkväll eller kanske melodifestivalen på lördag men jag blir nog ensam om att vilja se det haha.

Nu ska jag klä på mig och ladda upp inför kvällen. Ha en rolig fredag!
kram


En gammal favorit
30 Seconds To Mars - The Kill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0