Tågkaos!

Jag skulle åka till Södertälje vid 19 men det var totalstopp i hela Sverige! Det fanns ett tåg som var försenat med 5 timmar! Det är ju värdelöst att det kan bli såhär fast man vet att det blir vinter i det här iskalla landet och att man kör med värdelösa tåg som inte funkar så fort det börjar snöa.
Men nu är jag i Nykvarn efter mycket om och men, åkte med Natta på tåget och det va skönt att ha någon att snacka med. När jag skulle gå av så såg jag att vi satt i "den tysta vagnen" och då ska man helst sitta knäpptyst och med sin mobil avslagen men det hade vi missat totalt haha!

Innan jag fastnade på stationen var jag, raringen, Jennifer & Jesper och åt på Torrino, det var trevligt :)
Skönt att slippa laga mat en gång i veckan men pizzan som jag åt var inge vidare, mådde illa och fick gå på toa direkt när vi kom hem. Jag tål fan inte snabbmat :P

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp imorgon och slita på IVA.
Godnatt Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0