Tisdag

Jag måste tillbaka ner till bibblan för att kopiera och skriva ut lite mer papper, får se om jag kan tjuva några enkronor från älskling, han sover nu så det ska inte vara omöjligt :P
Annars vet jag inte vad som händer idag. Jag hade lovat mig själv att inte shoppa något på hela månaden men igår så hittade jag en grymt fin tröja från Lindex. Perfekt till middagen på torsdag med Micke, Jennifer& Jesper :)
Den är inte dyr heller..haha försöker övertala mig själv kanske?

Nu kom posten så jag ska kika på den, ha en bra dag.
kram


juste imorgon händer det en grej som kan ändra stora delar av min tillvaro här i Kholm. Jag tänker inte säga förens jag vet hur det blir men jag är jäkligt nervös..spännande!

Kommentarer
Postat av: jennifer

ere jobb?? :D:D

2010-02-09 @ 11:01:02
URL: http://sowitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0