Vilken kväll! :)

Nu sitter jag i min rosa morgonrock och äter en stor omelett med ett stort glas juice! Måste få i mig lite vitaminer efter en helkväll!
Kvällen började hos Jennifer där vi drack lite cosmo och cider, gjorde iordning oss och gick sen över till mig där vi fortsatte kvällen med Melodifestivalen :)
Det kom folk under kvällen och jag blandade min Betty som vart supergod och Jennifers hallonvin slank också ner rätt bra!
Det var verkligen en skön stämning och när klockan närmade sig halv 12 gick jag, raringen och hans brorsa ner till SanMarino där vi drack en varsin cider och sjöng med trubaduren :)
Efter det vart det självklart donken där jag och Jonas snackade med en massa raggare som trodde att de skulle få med mig i deras vrålåk men jag ville hellre hem och sova ^^

Men idag mår jag rätt bra :)
Raringen ska åka till Vingåker och repa men som han sover nu så kommer det ta ett tag innan han piggnar till :P
Resten av dagen spenderas nog framför tv:n och sen ska jag laga ihop nå enkel middag och matlåda inför imorgon. Då är det bara att börja en ny vecka med jobb och slit.
Men nu ska jag bara slappa!

Ha en mysig dag :)
kram


Jag och Jennifer va snygga!

 

Jennifer blandade Cosmo!

 

Kvällens utbud av vin, öl och drinkar :)

Den gula är Betty ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0