Äntligen fredag! :)

Okej dags att peppa inför kvällen!
Har lite att fixa innan men annars ska jag bara ta det lugnt under dagen, måste ner till ICA och handla myntan som jag glömde igår och sen laga ihop nå middag.
Jag har haft migrän nu i 2 dagar och den släpper inte, så fort jag blir sur eller stressad så börjar huvudet dunka som om någon spelar trummor i det..jag vet inte hur jag ska bli av med den då mina tabletter inte fungerar. Helt värdelöst..

Men jag ser framemot kvällen och jag har nog min look färdig :)
Provade de nya skorna igår när vi var ute och åt och de är sköna och någorlunda halkfria!

Nu ska jag klä på mig och traska ner till ICA.
Kram



Repris? ;)





Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja tack :P

2010-01-15 @ 15:38:23
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

Det kommer bli kanon! :)

2010-01-15 @ 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0