Dagen kunde börjat bättre..

Idag har jag verkligen haft otur, direkt när jag vaknade så kände jag att den här dagen skulle bli lång och jobbig!
Först så fungerar inte min telefon, den vägrar att starta. Känner mig lite nervös och tom utan den om de ringer från jobbet eller nått. Sen har vi inga dammsugepåsar så vi kan inte dammsuga och det ser riktigt smutsigt ut på golvet, jag har beställt från nå sida där jag hittade de som ska vara i min dammsugare men de kommer inte förens på mån-tis. Efter det brände jag mina rostmackor, vattnet kokade över på spisen då jag kokade ägg och jag känner mig bara allmänt grinig...

Snart ska jag ner på stan och kolla efter en present till mamma och sen handla lite gott inför kvällen. Jag hoppas att jag är på lite bättre humör sen och att det blir en rolig kväll!

Nu ska jag borsta gaddarna
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0