Det får bli en myssöndag!

Jag har precis kommit hem till Kholm igen och det känns skönt :)
Raringen sover och jag kollar på Brooke knows best, en rätt kul serie på MTV och de lär sig "Poledancing" man dansar kring en strippstång, det ser rätt kul ut och nångång skulle man kanske prova! Det är ju en modern träningsform nu så man behöver inte dra på sig nå dåligt rykte ;)

Om en stund ska jag plocka undan och göra lite söndagsfint i lägenheten sen blir det en tur till Netto för att köpa nå gott till kvällens alla tv:program. Var sugen på att träna men det känns som om jag börjar få migrän så jag ska nog hålla mig lugn ikväll och sen träna ordentligt imorgon.

Det ser ju rätt enkelt ut ;)



Nu ska jag börja städa lite
Ha en bra dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0