En härlig kväll :)

Har slutat jobbet och känner mig väldigt nöjd med kvällen :)
Det var ett tag sen som jag jobbade kväll och jag var lite orolig över att jag glömt rutinerna men de kom tillbaka så fort jag fick arbetskläderna på mig.
Har varit i Södertälje/Nykvarn nu några dagar och det har varit kul! Jag har träffat folk som jag velat träffa och sen jobbat och det har gått bra :)

Imorgon åker jag hem och det ska bli skönt, har saknat min raring massor och jag har en hel del att fixa inför fredagens partykväll! Måste hitta något tjusigt att ta på mig, shoppa på systemet och sen fixa en present till födelsedagsbruden :)

Nu ska jag kila hem och packa mina grejer och bara slappa framför tv:n

Ha en bra kväll!
kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

neeeej julia, ingen present behövs :P

2010-01-12 @ 10:32:32
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

Jodu, något ska ja komma på :)

2010-01-12 @ 16:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0