Full rulle på IVA och sen en tur på stan :)

Det har varit en bra dag idag!
På IVA var det fullt upp, hade patienter hela dagen men sen till kl 13.30 tömde vi salen och våra patienter mådde bättre! Det är så skönt när man avslutar dagen med att känna sig stolt! En patient som legat hos oss i 2 månader fick åka hem och de som jag hade ansvar för fick åka till vårdavdelning :)
Efter jobbet träffade jag Jella och det var verkligen längesen vi sågs! Men som alltid vart det toppen :) skönt att snacka av sig lite och sen uppdatera sig vad som händer i stan. Vi åt på Tratten och hade det mysigt, efter det vart det en sväng på stan och jag köpte ett par skor från dinsko, perfekta till när vi ska fira Jennifer sen nästa helg!

Resten av kvällen ska jag spendera framför tv:n, imorgon jobbar jag nattpasset på IVA så jag ska försöka hålla mig vaken ett bra tag så sover jag längre imorgon.

Kl 20.00 ikväll på kanal 5 är det Gränsbevakarna USA och det måste ni kolla på! Man blir förvånad över hur dumma människor kan vara haha

Ha en bra kväll :)
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0