Hos mamma & pappa :)

Är i Nykvarn nu tills imorgon då jag jobbar natt inatt. Det ska bli skönt att jobba några extra timmar för jag behöver varenda krona just nu! Har precis ätit frukost och senare ska jag ta en promenad med Sandra, vill ner och kolla badet för det brukar vara så fint när det är vinter och en massa snö ute :)
Det gick bra igår kväll när jag jobbade, jag saknar att jobba där mer , när man varit där några dagar i sträck så brukar det gå väldigt bra just för att man fått in rutinerna. Nu blir det lite hoppigt mellan passen men man får fixa det ändå :)

Annars händer det inte så mycket, imorgon ska jag spendera stora delar av kvällen framför tv:n och förhoppningsvis mysa lite med raringen <3
Måste kolla på Johan Falk som är grymt spännande! Går på Tv4 kl 21.00!

Nu ska jag lägga mig i soffan och slöa lite :)

Ha en bra dag!
kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0