Idag blir det kalas! :)

Är i Nykvarn nu hos mamma & pappa, vi ska fira mamma med en massa god mat och sen till dessert en smarrig jordgubbstårta. Det är skönt att bli lite uppassad när man är här, lillbrorsan får städa men jag slipper eftersom jag är ju gäst idag fram tills på tisdag :)

Kvällen igår vart precis lagom! Vi satt ett gäng hemma hos mig och Micke , kollade youtubeklipp och bara softade. Vid 23 gick vi ner till SanMarino där jag och Ida körde främling på kareoke :)
Vi började bli sega rätt tidigt så halv 1 gick vi somvanligt till donken fast det var bara jag som va döhungrig! Det vart 2 cheesburgare och en liten pommes, donken smakar som bäst efter en utekväll!
Vi gick hemåt i kylan och sen direkt till sängen för lite mys med raringen <3

Jag har lite bilder men glömde sladden hemma men så fort jag är tillbaka i kholm laddar jag upp lite partypics.

Ha en bra lördag
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0