IVA

Jag är på IVA nu och ska jobba nattpass :) just nu har jag inga patienter men det kommer säkert fyllas på senare!
Annars är det bra, känner mig lite seg men får väl hitta något att göra så man piggnar till..
Imorgon vid 13 ska jag träffa kära gamla vänner från OP3 och det ska bli toppen! Bara jag kommer upp till dess då jag slutar 07.15 imorgon bitti :P det är nog den bästa sömnen av alla, när man vet att alla andra går upp så går man själv och lägger sig!

Men nog om det, spånar på att fixa en kryssning nu innan nästa fredag! det vore så grymt att ladda upp med lite dricka och det blir som en förfest inför när vi ska fira Jennifer! haha ja, jag tjatar men det kommer bli grymt! :D

Nej nu måste jag röra på mig
Ha en kul fredagskväll!
kram


Kommentarer
Postat av: jennifer

såklart det kommer bli awesome :D

2010-01-08 @ 23:14:47
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

Ja jag laddar redan nu! ^^

2010-01-09 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0