Jag känner mig helt mörbultad!

Fy vad jag har ont i min kropp! Jag körde Core tidigare och det var verkligen tufft! En blandning av balans, stryka och kordination där man tränade magen, bål, bäcken, rygg och sidorna. Det var inte lika mycket kondition som Medel men det här fick mig att svettas som aldrig förr! Jag trodde jag skulle svimma när man hamnade i nå yogaliknande ställning och samtidigt röra sig och hålla in magen! Jag glömde ju att andas :P
Men det var ett rolig pass som jag ska lägga till sen när jag börjar ordentligt!


Nu kollar jag på gränsbevakarna och efter det ska jag packa ihop min väska, imorgon åker jag till Södertälje för att jobba kväll och sen lördagnatt, skönt att få lite jobb!

Nu ska jag slappa en stund till i soffan och sen fixa lite.

Ha en bra kväll :)
kram

Jag behöver sol nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0