Jag mår som jag förtjänar..

Vilken kväll det vart igår! Först fixade vi middagen och det vart en massa god mat :)
Jag och älskling mumsade i oss tills vi vart fyrkantiga och vid 22 fick vi i oss lite kladdkaka! Det va längesen jag åt så mycket mat!
Jennifer, Jesper, Rille, Marcus och 2 andra snubbar kom vid 22 och det var då nyårsfirandet kom igång, vi drack drinkar, vin, käkade godis och chips, gnällde på musiken och sen vart klockan kvart i 12! Vi gick till en park vid sjukhuset och där smällde vi av raketer och skålade in 12 slaget :D
Välkommen 2010!

Under hela dagen igår så var jag dunderförkyld och det vart värre sen när vi satt hos Jennifer och Jesper, huvudet dunkade och näsan va illröd av allt snytande..så vi avslutade kvällen vid 2 tiden och gick tillbaka hem för att vräka i mig resterna av skagentoasten och sen vart det direkt till sängen..min mage levde 3 världskriget!

Så nu mår jag inge vidare, har gjort en smoothie på yoghurt och cocktailfrukter för att få i mig nå vitaminer men helst skulle jag vilja ha en pizza med en massa ost!
Får se vad vi hittar på resten av dagen, raring sover fortfarande och jag kollar på nå gammal film.

Hade ni en bra nyårsafton? :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0