Kan inte den här förkylningen släppa nångång?

Jag är fortfarande snorig, det har jag varit sen 4 dagar tillbaka. Det känns som om den försvinner men kommer tillbaka igen efter en timme eller två...
För att inte slappa ihop helt tog jag en promenad vid halv 2..Gick till ICA Kvantum, förbi ÖoB och sen en ordentligt runda vid industriområdet. Det var så skönt att komma ut och känna hur kinderna blev alldeles knallröda av kylan!
Gick i en timme och sen när jag kom tillbaka till lägenheten gjorde jag iordning sallad med fetaost, avokado och krutonger :) det vart min frukost och det smakade ljuvligt!
Men när jag stekte krutongerna och sen smakade så brände jag sönder min tunga! Det gör så jäkla ont just nu! Har bränt bort en liten bit av spetsen på tungan och nu är det som en grop, så klantigt!

Nu kollar jag på reprisen av Ugly Betty och ska bädda ner mig i soffan :)
Måste få upp värmen igen efter den iskalla promenaden!
Ha en mysig söndag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0