Kul med bio :)

Var och kollade på Snabba Cash. Jag hade på känn att jag skulle gilla den och det gjorde jag men jag trodde det skulle vara med action och spänning. Men den va helt klart sevärd och nu vill jag se fortsättningarna som är planerade! :)
Nu sitter jag och kollar på scrubs, man skulle skaffa sig dvd boxarna och sen sitta en hel helg och gotta sig i serien. Man känner sig rätt glad efteråt! :)

Snart ska jag ta ett bad och om en timme är det Criminal Minds så jag får försöka piggna till lite.
Imorgon blir det lite drinkar och gott hos oss med Jennifer och Jesper, det kommer bli trevligt! Det var ett tag sen jag var ute men imorgon kommer jag ta det lite lugnare än sist, jag hoppas att jag aldrig mer utsätter mig för det som hände då, inte någon annan heller för den delen!

Nu ska jag tappa upp badet och fixa en ansiktsmask :)
ha en bra kväll.
kram


En rolig kväll på SanMarino!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0