Kul med lite shopping! :)

Jag sa till mig själv att jag bara skulle köpa saker som jag behövde, jag hittade det jag ville ha och lite till! haha
Det var skönt att gå runt utan en massa killar som ska stressa eller tvinga in en på ClasOhlsson eller nå spelbutik, nu var det bara jag och Jennifer och alla klädaffärer!

Här är mina senaste fynd! Tycker det är snyggt och fräscht med randigt men har inte vågat mig på det tidigare men nu hittade jag 2 fina tröjor som är supersköna!
Sen vart det coola leggings från H&M, silkesdroppar till håret, äggkoppar och en BH.

 

NewYorker

 

BikBok

 

H&M


Nu ska jag göra iordning varm Oboy och nå god kaka!
Ha en bra kväll :)
kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vi hittade awesome kläder :P

2010-01-26 @ 21:31:52
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det vart snygga grejer :D

2010-01-27 @ 08:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0