Lördag :)

Är på IVA och kör nattpasset igen :)
Tidigare idag träffade jag Sandra, Emma, Pär och Martin för att käka lunch, det vart på Nancys efter mycket tjat från min sida då jag har suktat efter deras skaldjurssallad! så jäkla god! :)
Det var trevligt att kolla läget och snacka av sig lite, vi diskuterade blogg och en massa tv program och jag kan väl tillägna Martin det här inlägget, han undrade vad som var så roligt med att blogga..och jag försökte få honom lite positiv till det men det var lite klurigt..
Annars rullar allt på somvanligt, imorgon är jag ledig och då ska jag sova! Vaknade så tidigt idag så jag har 2 nätter att ta igen..

Vad gör ni alla andra ikväll? Nå roligt på gång? :)

Nu ska jag kila och göra lite nytta
Ha en bra kväll :)
kram

Här ser ni Pär, Sandra, Emma och resten av forna OP3 från mösspåtagningen 08! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0