Måndag

Har varit nere på körskolan och fick lite papper, känner mig inte helt nöjd med bemötandet då hon var rätt dryg och svarade inte på mina frågor utan ville bara sälja det dyraste startpaketet...
Men jag får kanske skylla mig själv, jag har kört några gånger med pappa men jag skulle behöva köra mer, lära mig grunderna ordentligt så man inte behöver vara så nervös när man väl ska börja på körskola.
Men just nu känner jag mig inte taggad till att försöka komma igång..

Jag befinner mig i nå slags svacka och vet inte hur jag ska komma ur den..
Jobbar 3 pass i slutet av veckan på IVA och åker till Nykvarn på onsdag, hoppas det piggar upp mig lite.

Nu ska jag fixa mat, dagens meny blir köttbullar och spagetti. rätt gott..

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0